20 lip 2022
Nikada nije bilo važnije razumjeti potrošače kako bi se razvili proizvodi koji će uspjeti u današnjoj brzoj prehrambenoj industriji. U Puratosu smo ponosni što pioniri. Cilj nam je spojiti dugu povijest stručnosti s najnovijim inovacijama i trendovima, kako bi budućnost hrane postala stvarnost danas. Zato smo prije više od 10 godina razvili našu vlastitu inicijativu za istraživanje potrošača pod nazivom Taste Tomorrow.
Taste Tomorrow najveći je svjetski ekosustav za razumijevanje potrošača u pekarstvu, slastičarstvu i čokolatijerstvu. Praćenjem lokalnog i globalnog ponašanja potrošača, stavova i izbora pruža nam vrijedne i dubinske uvide. To nam omogućuje da pratimo razvoj trendova i otkrivamo nove, tako da naši kupci uvijek mogu biti jedan korak ispred.
Kako onda prikupiti ove vrijedne uvide - i kako oni mogu osnažiti naše klijente? Uronimo dublje u prekrasan svijet Taste Tomorrow-a.
Kao što su za kiselo tijesto potrebna samo ti sastojka; brašno, voda i sol; postoje i tri kritična elementa za smislene uvide potrošača. Taste Tomorrow analizira trendove na tri razine i, što je još važnije, analiziramo odnose između tih razina.
Ovaj nam okvir pruža idealan analitički model za predviđanje i tumačenje horizonta trenda, dajući nam kritične uvide za određivanje kratkoročnih, srednjoročnih i dugoročnih prilika za inovacije.
Predvidjeti sljedeću veliku stvar nije lako, možda je to najteži posao koji postoji. Taste Tomorrow je jedinstven alat koji Vam omogućuje da budete bliže svojim kupcima. Njegovi podaci pomažu nam da prikupimo globalnu perspektivu o prehrambenoj industriji danas i predvidimo kamo bi ona mogla krenuti sutra.
U Puratosu svoj uspjeh mjerimo u uspjehu naših kupaca. Taste Tomorrow stoga služi kao inspiracija kako pretvoriti iskustva iz kultura hrane diljem svijeta u nove prilike.
Želite li saznati više? Otkrijte više informacije o Taste Tomorrow i otključajte nove prilike za inovacije već danas.