TASTE TOMORROW: Inspirirajte inovaciju

20 lip 2022

Potrošački trendovi
Usluge
Taste Tomorrow

Nikada nije bilo važnije razumjeti potrošače kako bi se razvili proizvodi koji će uspjeti u današnjoj brzoj prehrambenoj industriji. U Puratosu smo ponosni što pioniri. Cilj nam je spojiti dugu povijest stručnosti s najnovijim inovacijama i trendovima, kako bi budućnost hrane postala stvarnost danas. Zato smo prije više od 10 godina razvili našu vlastitu inicijativu za istraživanje potrošača pod nazivom Taste Tomorrow.

Taste Tomorrow najveći je svjetski ekosustav za razumijevanje potrošača u pekarstvu, slastičarstvu i čokolatijerstvu. Praćenjem lokalnog i globalnog ponašanja potrošača, stavova i izbora pruža nam vrijedne i dubinske uvide. To nam omogućuje da pratimo razvoj trendova i otkrivamo nove, tako da naši kupci uvijek mogu biti jedan korak ispred.

Kako onda prikupiti ove vrijedne uvide - i kako oni mogu osnažiti naše klijente? Uronimo dublje u prekrasan svijet Taste Tomorrow-a.

PUNO PODATAKA, VELIKA RAZLIKA?

Kao što su za kiselo tijesto potrebna samo ti sastojka; brašno, voda i sol; postoje i tri kritična elementa za smislene uvide potrošača. Taste Tomorrow analizira trendove na tri razine i, što je još važnije, analiziramo odnose između tih razina.

  • Polazimo od Trend Signals; kratkoročnih i brzih promjena. U Puratosu koristimo semantičku AI tehnologiju za tumačenje razgovora na društvenim mrežama i pretraživanje podataka u stvarnom vremenu na 9 različitih jezika.  
  • Semantička umjetna inteligencija radi sjajan posao u postavljanju temelja i pomaže nam da izvučemo skrivene slojeve koji često nisu vidljivi ljudskom oku. Međutim, ljudi su još uvijek neophodni kada je u pitanju tumačenje pravog značenja i konteksta iza ovih signala trenda. Kombinirajući najnovije digitalne tehnologije i rezultate anketa potrošača u više od 44 zemlje, naši stručnjaci mogu pretočiti ove uvide u Trendove.
  • Neki srednjoročni trendovi će se razviti u čvrste i snažne koji ostaju relevantni nekoliko godina. U Puratosu smo identificirali osam uspostavljenih dugoročnih koraka u hrani: Okus, Holističko zdravlje, Svježina, Zanat, Praktičnost, Phygital Distruption (spoj fizičkog i digialnog oblika poslovanja), Transparentnost i Svjesna potrošnja. Iako trendovi dolaze u različitim oblicima i ciklusima, čvrsti i snažni trendovi utemeljeni su na kulturnim fenomenima i društvenim pokretima koji ostaju relevantni tijekom dugog razdoblja.

Ovaj nam okvir pruža idealan analitički model za predviđanje i tumačenje horizonta trenda, dajući nam kritične uvide za određivanje kratkoročnih, srednjoročnih i dugoročnih prilika za inovacije.

IDEMO JEDAN KORAK DALJE...

Predvidjeti sljedeću veliku stvar nije lako, možda je to najteži posao koji postoji. Taste Tomorrow je jedinstven alat koji Vam omogućuje da budete bliže svojim kupcima. Njegovi podaci pomažu nam da prikupimo globalnu perspektivu o prehrambenoj industriji danas i predvidimo kamo bi ona mogla krenuti sutra.

 

U Puratosu svoj uspjeh mjerimo u uspjehu naših kupaca. Taste Tomorrow stoga služi kao inspiracija kako pretvoriti iskustva iz kultura hrane diljem svijeta u nove prilike.

Želite li saznati više? Otkrijte više informacije o Taste Tomorrow i otključajte nove prilike za inovacije već danas.

Povezani članci

Market insights

Market insights

We combine more than a century of expertise with the very latest innovation and trends, to make the future of food a reality today.

Taste Tomorrow

Taste Tomorrow

Discover new business opportunities with the latest global and local trends that Taste Tomorrow offers.

Sensobus

Sensobus

Test new products, pricing, marketing and communication concepts by finding out your consumer’s preferences.

Can indulgence and health truly be companions?

Can indulgence and health truly be companions?

Health is the trend that’s affecting most businesses in the global food industry. What does it mean for sweet treats and chocolate producers?